Vad som fanns däri

Kunde förut inte visa er vad som fanns i paketen, så gör det nu istället. Det blev ett presentkort på valfri mässa i stockholm, och en porträtt av Ida. Hon verkade nöjd med sina paket, vilket gjorde även mig nöjd^^
 
Vad som fanns däri
 
Jag blev förvånatsvärt nöjd med porträttet jag ritade av Ida. Har aldrig förut lyckats rita av någon, så jag känner mig därför ganska stolt. Håret är jag dock något mer missnöjd med. Så oerhört svårt att rita blont hår med gula pennor, för ja, då blir håret gult. Vill köpa in nya nyanser på promakers, men det blir aldrig av...
Vad tycker ni. Blev den lik?
 
Finaste Ida
 
Återigen stort grattis till dig Ida, och ha det bäst idag! Tjingeling!
 
 


Kommentarer
Linnea

Det är ju jätte likt! Önskar jag också kunde rita!

2013-06-06 @ 14:41:30
URL: http://neainthahouse.blogg.se
Wondla

snygg blogg O.O

2013-06-06 @ 14:44:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0