Ett dopp i Atlanten

Första gången för mig! Tror jag i alla fall...
Idag var vi nämligen vid havet, och trots den jobbiga sanden och det kalla vattnet var det underbart. Kändes nästan som att vara utomlands (ja, vi är redan utomlands, men som ett sånt där sola och bada land ni vet). Dessutom fick jag tid till att läsa min bok (som är helt super!)
 
Vem visste att Danmark var ett sol och bad land?
 
Har dock blivit snuvig, men ignorerar detta fakta och bestämmer mig för att inte bli skjuk (knack, knack, knack).
 
Nu ska vi ner på torget och köpa kinamat. Det blir en kväll på hotellet, för imorgon ska vi på äventyr! :D
 


Kommentarer
juliaandersson

Hej!
Har du lust att göra ett bloglovin byte? :)
Kram

2013-07-25 @ 15:20:33
URL: http://www.nattstad.se/juliaCandersson

Du har badat i Atlanten tidigare - nere på Teneriffa.

Svar: Aha, jag tänkte väl det;)
Hanna

2013-07-25 @ 17:03:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0