En söt liten butik på hörnet

Helt underbar om jag får säga det själv. Men mer om den senare.
 
Idag har vi traskat runt i Göteborg i stort sätt hela dagen. Först till slottsskogsparken, och sedan mot Haga och avenyyyn (enligt Pappa säger man så här^^). Det blev lite shopping, 
fikapauser och även två lekparker... ;)
 
Mitt i Göteborg
 
Men nu vidare till vad egentligen skulle skriva om. 
Butiken hette Kawaii och låg på Haga nygata 15. Med alla sina färger lockade den mig direkt- och det var tur det. Insidan var nämligen som ett paradis för mig. Det fanns så mycket söta saker! Tröjor, mobilskal, och främst örhängerna. Helt underbara! Apor, muffins, kameror och noter var bara några av de saker som kunde hängas i öronen. Självklart hamnade några i min shoppingkasse. ^^
 
Inköpt på Kawaii 108kr
 
Och lite annan shopping...
 
 Kawaii! (Bild från deras hemsida)
 
Undrar om den finns på nätet? Ska genast undersöka det- blir ju jobbigt att åka hit varje gång jag vill shoppa. ;)
  


Kommentarer
Mirjam

Ja, visst finns dem på nätet! :) Har själv beställt därifrån, finns verkligen en massa fint där!

Svar: Såg det! Kommer nog besökas i framtiden:D
Hanna

2013-07-23 @ 17:51:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0