Snabbt kik- in så här på eftermiddagskvisten

Tjo på er! Jag är ledsen för den dåliga uppdatering senaste dygnet. Det har varit fyllt med en massa roliga saker, så har inte haft tid till att sitta vid datorn (vilket i och försej är ganska bra). Först var det födelsedagslunch som gällde, och på det tältning med Freja (busskorven ni kan läsa mer om lite längre ner). Visserligen tältade vi mitt på tomten, men med film, massa täcken och kuddar, snacks och trevligt sällskap blev det en toppenkväll.
 
Skulle gärna bjuda på äkta foton även från kvällen, men som vanligt lyckades jag glömma min mobil hemma, så ni får istället se på den goda daimtårtan vi åt på dagen. Det märkliga var att den endast bestos av krossad daim och frusen vaniljvisp och ändå smakade så gott. Ska kommas ihåg inför framtida sötsug^^
 
Fika med roliga släkten^^
 
Nu ska jag iväg på fotbollsmatch (japp, it´s true, jag ska gå på fotboll), så måste lämna er ett litet tag. Men det betyder inte att ni får ge er av, för jag har en massvis med nya saker att skriva om på bloggen här framöver! :D
 


Kommentarer
Elinemma △

Hejsan, allt bra ? :)
Lust att följas via bloglovin ? :)

Svar: Ja, haha, gärna det. Tänker du på bloglovinbyte? :D
Hanna

2013-07-20 @ 15:35:35
URL: http://bananene.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0