Ett lyxhotell vid götaälv

Nu sitter vi på båten på väg till Danmark. Det ska bli jättekul att åka utomlands, men måste först skriva yttligare ett Göteborginlägg innan vi korsar gränsen. Så här bodde vi:
 
Hotellet
 
Lougen (med fontän och allt
 
Lilla jag i hissen
 
Supermysigt, verkligen, men nu drar vi iväg på nya äventyr! ^^
 
Som alltid gäller det att stänga av surfen när man är utomlands, så jag vet inte hur det kommer bli med bloggen. Tror i alla fall att även jag behöver semester, så skriver mer sen när jag kommer hem. Hoppas att ni inte överger bloggen för det! 
Kramis! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0