At the hotel

Tjo, och godkväll på er alla därute! Ligger nu i sängen och bara njuter av semestern. Vi bor superfint (bilder kommer upp imorgon), och sängarna är varma och sköna. Här kan jag gärna ligga och läsa i nån timme eller två- har ÄNTLIGEN kommit in i min bok! 
 
Ikväll har det annars inte hänt så mycket. Mest softat vid hotellet- promenerat runt lite och käkat mat och ätit glass. Vi hittade ett jättemysigt ställe precis bredvid götaälv- med utsikt över solnedgång! Är det inte fantastisk?
 
Bjuder på en liten bild från Grenna idag. Det är ganska fint ändå! ;)
 
Vet inte hur uppdateringen blir imorgon, men något ska jag i alla fall försöka skriva! :D
Dröm roligt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0