Nummer 100

Haha, oj, så fort tiden går. Sanningen är att jag nu är inne på mitt hundrade inlägg och har bloggat i cirkus (söt förkortning på cirka) två månader nu. Hipp hurra, antar jag!
 
 
 
Det är kul att återigen ha kommit igång med skrivandet, och jag måste verkligen tacka er för alla fina kommentarer- utan er skulle det inte bli detsamma! Däremot vill jag be er om ännu mer hjälp, för att bloggen ska bli ännu bättre. 
Jag behöver mer kritik. Era ideer och tankar. Vad är bra och vad är dåligt? Vad vill ni läsa mer om och vad vill ni läsa mindre om? Har ni frågor? Idé till ny kategori? Eller kanske en ny tävling? Var inte rädda att säga vad ni tycker!
 
Och kram till er alla! Hoppas ni planerar att stanna kvar ett tag till- det är ni som bygger min blogg! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0