Projekt of the day

På en slappdag måste man ha något att sysselsätta sig med (eller jag måste, för när jag är rastlös är jag inte rolig...), och dagens projekt blev något lite utöver det vanliga. ^^
 
Som sagt var det Legoland som gällde igår, och där kunde man hitta världens största legobutik. Även då jag inte är någon vidare legofantast, bestämde jag mig för att köpa något. Det kan väl vara kul att bygga lite?
 
Jag letade efter något svårt som kunde vara roligt att bygga. Därmed blev det en byggsats för 129dk (oj, vad konstigt att lite kunna skriva kr), vilket gav mig en låda med över hundra bitar som med hjälp av en lång beskrvning skulke bli en svävare. Se nedan hur det gick:
 
Uppdrag att utföra
 
Med några bitar att pyssla med
 
Hur ska detta gå?
 
Jobba, jobba, jobba
 
Jag lyckades!
 
Och pilligt var det. Så sjukt mycket detaljer- tog flera timmar att bygga ihop. Men riktigt kul var det, och kanske blir det till och med en ny byggsats nån dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0