Mitt ute i ingenstans...

...är den bästa platsen att vara på ibland. Efter en veckas dansläger drog vi nämligen ut till vårt fina lilla landställe, och det underbara där är att man inte kan gör så mycket annat än att slappa. Inget att städa, inget att fixa, ingen dator och noll koll på omvärlden. Några dagar då och och då kan det vara väldigt underbart^^
 
Saken var nämligen så att min moster i helgen fyllde 50 år. Mot sin vilja ordnades det en liten fest, och vi blev inbjudna. Grill, prat och skönskön allsång gjorde att även föelsedagsbarnet blev nöjd. 
 
Mysig sommarkväll
 
Typical sommarmat
 
Mys i världens största tröja
 
Istället för datorn- helt okej för mig
 
Som jag tidigare sagt älskar jag att koreografera olika danser, och jag gör det hela tiden, trots att jag aldrig kan använda dem. När de vuxna då frivilligt erbjuder sig måste jag ju ta chansen- även om de inte är de proffsdansre jag drömmer om att styra över. 
 
Kul var det. I alla möjliga formationer placerade jag dem över golvet och förvånatsvärt nog så gick det ganska bra- vilket jag tror att även dem tyckte^^
 
Som sagt, ett ställe att inte göra någonting särskilt på. Superskönt!


Kommentarer
morfar

Så synd att jag inte fick vara med och se hur du fick den "äldre" släkten att göra som du ville.Ett bildbevis hade varit skojigt att se.

Svar: Har en video, men är inte så säker på att de skulle bli glada om den hamnade här... Kanske kan skicka i mejl? :D
Hanna

2013-07-17 @ 17:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0