Danspepp

Efter några veckors vila från dansen, börjar jag sakta bli lite halvt galen. Kommer jämt och ständigt på nya koreografier i huvudet, strechar alltid när det finns något att strecha och allmänt dansar lite överallt. Haha, sån är jag- måste dansa hela tiden.
 
Dock är det mer än en månad kvar tills det att terminen börjar igen, så jag måste själv vara duktig och ta tag i träningen. Har därför surfat runt efter bra övningar, peppande quotes, smarta tips och nyttiga snacks. Ett träningsprogram med styrkeövningar är även skapat och det verkar som jag lyckade hitta några övningar som faktiskt fungerade. Eller ja- min träningsvärk tyder på det. ^^
 
Inspiration från instagramsidan "fit4dancers":
 
               
 
 
 
 
 
I höst ska jag även börja dansa 6 gånger i veckan (tre gånger balett), och jag är superpeppad. Det kommer bli väldigt jobbigt (sant), men även väldigt kul! Kanske leder det till någon utveckling på riktigt? 
 
Nu ska jag i alla fall sätta mig framför teven och strecha, så tjao. Och hälsa mig gärna lycka till! ^^
 
Strecha, strecha, strecha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0