They are finally here

Mina promarkers är äntligen här!!! Okej, jag fick bara i vänta i nån vecka, men för mig var det en lång tid... ^^
Med 15 nya färger har jag räknat ut att jag har runt 33 pennor. Här ska det tecknas, kan jag säga!
 
Och samlingen blir bara större...
 
Trots att det var mycket att fippla med igår (innan dansshowen), kunde jag inte inte teckna. Därför blev det en enkel liten teckning på en minion. Resultatet kan ni se nedan:
 
Minion
 
Väntar ni på någon rolig beställning? Vadå?
 


Kommentarer
ida

gud så söt!

2013-07-01 @ 22:19:10
URL: http://matssonsweeet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0