Sweetchilisås och insektsögon

Hej igen!
Har precis kommit hem igen efter ett besök på McDonalds. Haha, lika roligt som alltid...^^
Nej men, saken var den att vi hade en visning hemma, så fick inte vara hemma under en timme. Därmed hamnade vi på McDonalds istället.
 
Min finfina måltid^^
 
Konstig liten pryl från lillesyrrans Happy Meal
 
Nu sitter jag återigen och ritar. Ni kanske tycker att jag är konstig som tecknar så mycket, men jag måste ju ha något att underhålla mig med, nu när jag inte får dansa på ett tag... Det är dock en bit kvar tills den är klar, så resultat får ni senare.
Vi syns!
 


Kommentarer
Jennifer

Fin blogg! ♥

2013-06-05 @ 17:16:07
URL: http://jensphotodiary.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0