Sommarförberedelser

Jag kan inte fatta det. Imorgon får vi sommarlov! Ledighet i tio veckor, med sol, bad, vänner, godsaker, pyssel, dans, resor, sena kvällar och lata mornar. Åhh, så underbart!
 
Har därför velat hela kvällen över vad jag ska ha på mig. Inget nytt inköp, så jag fick leta i min garderob. Det blir en ganska enkel outfit- somirgt i min stil helt enkelt. Men just nu får ni endast se en liten sneak peak, så laddas fler bilder upp imorgon^^
 
Skolavslutningsoutfit
 
Sitter nu i soffan (undra hur många gånger jag inlett en mening med det egentligen), och äter sommarsnacks framföt tv; n. Är så väldigt glad över att forskare upptäckt att man kan äta alla sorters frysta bär förutom jordgubbar. Ni vet, förut varnade de om att det fanns nått slags virus i frysa bär, men nu är det tillåtet att äta de flesta sorterna. Vilket är väldigt bra, eftersom jag blev helt galen utan mina bär^^
 
Sommarsnacks
 
Idag har vi även fått en ny altan. Min mosters man har jobbat på den i nån vecka nu, och idag blev den klar! Perfekt för mysiga sommarkvällar i framtiden^^
 
Fin va?
 
Det var allt för mig denna gång. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Anonym

Avundsjuk!!! Vill också ha sommarlov!!!

2013-06-11 @ 21:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0