Silver och röda läppar

Hej allihopa! Ledsen för den oerhört dåliga uppdateringen idag; men det har het enkelt inte hänt så mycket värt att skriva om. Tränade i flera timmar, och hade sedan seriemaraton på how i met your mother. Annars inget särskilt...
 
På kvällen började jag i alla fall med ett nytt projekt. Har suttit och ritat fram till nu och är äntligen klar! Det som gjorde det så roligt var att jag exprimenterade lite, och använde andra medel än pennor. Med papper, sax och lim blev resultatet lite annorlunda, och jag är ganska säker på att jag kommer använda samma metod igen^^
 
Kvällens teckning
 
Röda läppar
 
Även Isa tog samma insiativ och satte sig ner och ritade. På hennes papper skapades en häxa; och jag måste själv säga att den blev jättesöt^^
 
En lite färgladare teckning
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka läsa lite av boken de utvalda. Ni såg min lista, jag har en del böcker som ska läsas... Kram! 


Kommentarer
Sannie S

Jag har inga ideer på vem jag ska rita av.. har du något förslag? :)

Svar: Oj, nä, vet inte riktigt. Lady Gaga. Någon mystisk person i en saga. Eller så överraskar du någon du känner med ett porträtt? ^^
Hanna

2013-06-16 @ 21:46:25
URL: http://sannies.se/
Nilla

Men guu va coolt!

2013-06-16 @ 22:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0