Öva, öva, öva

Gomorron alla glada människor framför datorn. (Eller mobilen, eller ipaden eller äh, sak samma...) Har varit vaken ett tag nu, då solen sken in genom fönstret redan runt åttatiden, men inte är jag ledsen för det. Sanningen är att jag med flit lät rullgardinen vara uppe, då jag tycker att det är slöseri med tid att sova för mycket. Haha, typiskt mig...^^
 
Nu sitter jag i alla fall och ritar (igen). Denna gång har jag tyvärr ingen färdig teckning att bjuda på, utan mest en massa kladd. Övar på att teckna lite olika saker med hjälp att tutorials på youtube (de är verkligen super allihopa). Sök på how to draw och vad du vill rita så hittar du en massa fina videos.
 
Hälften av en utsläppt frisyr
 
Vad tycks? Jag är ganska nöjd, tror jag^^
 
Jag ser en teckning framför mig, som jag verkligen är sugen på att teckna. Däremot så vill jag verkligen teckna den bra, så jag låter idéen stanna i huvudet ett tag, tills jag är lite bättre på allt det här. Haha. Bara att öva, Hanna, bara att öva^^


Kommentarer
Gia

Jättefint! Väntar på det färdiga resultatet :-D

2013-06-30 @ 16:50:59
▲Ammie▼

Shit va fint ritat!

Jag har just nu veckans blogg på min blogg, hade varit jättekul om du ville vara med! http://ammieshade.blogg.se/2013/june/veckans-blogg-ny-omgang-v26.html

2013-06-30 @ 21:59:41
URL: http://ammieshade.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0