Lyxmelis

Hej alla människor! Sitter nu i soffan och knaprar på vattenmelon. Vi har nämligen varit på piknick i skolan idag, så det är nu rester som gäller.
Under de två timmar vi var iväg hann vi hitta på lite mysiga saker. Bada (kallt, men nöjd, för mitt första dopp i år är avklarat!), spela kort (innan de andra bestämde sig för att köpa lunch istället) och rita (vilket dock slutate i en katastrof  för mig). Vädret var även väldigt svenskt, med moln, sol, moln och lite sol men vi lyckades i alla fall undvika regnet^^
 
Lyxmelis a la sommar
 
Har tyvärr inga foton från dagen, då jag är så glömsk, och alltid glömmer bort den delen. Jag ska försöka bli bättre på det, lovar! Vill trots allt inte att ni fina läsare ska lämna min blogg...
 
Men nu ska jag inte fota, utan istället ta tag i mitt nya träningprogram, nu när jag äntligen är frisk. Så hej så länge!


Kommentarer
Julia Forsberg

Åhh, så gott! :D

2013-06-10 @ 19:01:36
URL: http://jandy.blogg.se/
Nilla

Smaskens!!

2013-06-10 @ 21:38:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0