Godnatt!

Hej hej idag igen!
Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag har idag suttit och väntat på ett sjukhus i fyra timmar (glad ändå för det var bara ett virus), så har inte hunnit med att blogga. Tänkte slänga in ett snabbt kvällsinlägg nu istället, så skriver jag mer imorgon^^

Ganska tråkig dag alltså... Ägnade den med att klura ut olika sätt att knyta mina skosnören på, medan andra var och badade (åh, vad jag längtar efter årets första dopp!!!) Som tur var fick jag på kvällen njuta lite av sommaren, så att jag kan somna gott ikväll.

 

Glass på balkongen
 

Godnatt allihopa! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0