Bananer i öronen

Vaknade nyss upp och insåg att ingen annan  än jag var vaken. Och jag måste säga att det är riktigt ovanligt när man har 5- åring i huset. Dock sovs det i vardagsrummet, så jag är lite fast här i mitt rum och vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
 
När jag surfade runt lite hittade jag i alla fall en jättefin hemsida med en massa söta smycken. Och då menar jag verkligen söta. Munkar, tårtor, cupcakes och bananer är bara några få exempel på vad som kan hittas! Synd bara att de kostar en del...
Klicka här för mer smycken: Beccadesign.se
 
 
Så vad ska ni hitta på en dag som denna. Själv blir det lite träning (ja, eller jag ska försöka i alla fall) och sedan att försöka dra med familjen till närmaste badplats. Har endast badat 2 gånger på hela sommarlovet, och för mig är det ytterst lite...
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Såå söta! :)

2013-07-01 @ 20:42:41
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0