Avacadomacka och paketinslagning

Återigen har jag suttit och slagit in paket. Men denna gång, inte till syrran, utan till bästa vännen Ida. Ska snart över till henne och fira fjortonåringen med paket och tårta i miniformat. Hade tänkt baka nån slags tårta, men eftersom jag är sjuk, fick jag köpa macarones istället.
 
Överraskning
 
Paketinslagning plus tv och en god frukost har gjort min förmiddag till en ganska bra en! ^^
 
Blåbärssoppa, apelsinjuice och avocadomacka
 
Men nu ska jag inte sitta här och skriva mera, utan istället gå över till Ida och faktiskt gratta henne. Hej då så länge, vi syns senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0