Åska, muller och snökoner

Hej igen!
Eller godmorgon. Har nyss vaknat upp från att ha sovit i en timme och ligger nu i sängen och väntar på att maten ska bli färdig. Grillning, trots vädret^^

Har ni också haft åska? Ganska tråkig start på sommaren, men underbart väder för mig som är sjuk. Har kunnat se två filmer idag, utan att få dåligt samvete!

Och så har jag bakat också. På mitt eget lilla sätt... Jag har nämligen 1,2,3... 16 olika blueberry- appar som tillåter mig att baka på min mobil. Haha, väldigt tråkigt egentligen, men det är beroendeframkallande. Duktigt Hanna!

 

Iskon föreställande en snögubbe. Fin va?

 

Tjingeling!



Kommentarer
Nilla

Såg du nått bra?

Svar: Edward Scissorhands och Mammas pojkar. En bra och en sämre. Kan du gissa vilken som är vilken?
Hanna

2013-06-02 @ 22:12:27
Nilla

Edward scissorshand är den bra!! Visst!!?

Svar: Ja, verkligen. Du borde se den igen! ^^
Hanna

2013-06-05 @ 21:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0