Posten har kommet till stan

Japp, och därmed ett paket direkt från Australien. För några veckor sedan beställde jag nämligen ett träningsprogram för hur man ska få öppnare höfter (så att man kan gå ner i split, göra pliér och bra arabesques). Sjukgymnasten/ dansaren som skapat detta program heter Lisa howell och är helt otrolig på det hon gör. Med hjälp hennes andra program front splits fast har jag på några månader lyckats gå ner i spagat, göra höga kickar och helt enkelt blivit vigare. Är därför väldigt nyfiken på vad det här kan ge, och så fort jag är frisk ska jag sätta tänderna (eller höfterna) i träningsprogrammet! ^^
 
Training turnout 
 
Full av övningar att göra
 
Läs mer på: theballetblog.com
 
Jag märker nu att det börjar bli ganska stökigt här hemma. Haha, jag gör en massa grejer hela tiden, men är för lat för att plocka undan nu när jag är sjuk. Jaja, det löser sig. Senare^^
 


Kommentarer
vanja

roligt :)

2013-06-07 @ 17:58:09
URL: http://vvanja.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0