Bloggpaus

Det har verkligen varit jättekul att blogga de senaste månaderna. Dela sina åsikter, tankar och bilder till alla er fina läsare. Dock kräver det väldigt mycket av ens tid, och det är något jag känner att jag inte har tillräckligt av. Vill njuta av den fina sommaren istället för att sitta vid datorn. Därmed tänker jag nu ha en liten bloggpaus.
 
Nu var det även så att jag hade en tävling där man kunde vinna boken "mycket mer än så", och vinnaren blev Mirjam. Du kommer senare idag få ett mejl från mig, där du måste svara med din hemadress, så att jag kan skicka iväg vinsten.
 
Kram på er, vi får se när vi syns igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0