Muskler och franska ord

Gahh! Jag fattar ingenting! Har nu försökt träna i flera timmar men det går inge vidare bra... Jo, för ni vet det där programmet jag fick för några dagar sedan? Det är fullt med alldeles för mycket övningar som jag inte vet när de ska göras, franska balettord som jag tidigare inte hört, och muskler som jag inte vet om de sitter i magen eller i tårna (okej, förmodligen runt höfterna, men  jag kände för att överdriva). Programmet verkar superbra, men jag känner mig endast förvirrad. Är det verkligen meningen att jag ska veta hur man aktiverar t; ex QF (Ännu en konstig muskel jag inte vet vart den sitter)? 
 
Färdigfixat och allt
 
Aja, nu ska jag inte gnälla längre utan istället ta tag i det här (anledningen till varför jag egentligen gick in på datorn). Tänkte söka reda på vart alla muskler sitter, samt göra något slags träningsprogram med saker som låter vettiga att göra. Haha, känns lite som plugg, men vad gör man inte för dansen? Tjingeling!
 


Kommentarer
Nilla

När du väl får till ditt program kommer det gå jättebra. Det är jag säker på!! :)

2013-06-10 @ 18:36:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0