Stadium sports camp

Tjohej på er alla! Det var ett tag sen sist... Har som sagt varit borta på dansläger i en vecka, så det har inte blivit mycket bloggande. Jo, det fanns datorer där, men tiden var det mindre av- dessutom kan även jag behöva en paus från datorn ibland! ;)
 
Jag har mycket att berätta, men att skriva ner ALLT i ord kan bli lite svårt. Att det var kul kan jag i alla fall garantera!
 
Anyway, så tänkte jag börja med att berätta vad stadium sport camp faktiskt är. Jo, det är ett superstort läger med 15 olika huvudidrotter (tror jag) som man kan välja att syssla med. I en vecka får man då sova på campen samtidigt som man två, eller fler gånger per dag tränar inom sin sport. Resten av tiden är fylld av roliga aktiviteter av olika slag- allt från lacrosse till ett äventyrsspel på kinect. 
 
Mitt bildutbud är verkligen smalt, men jag hoppas att ni blir nöjda ändå! ^^
 
Ida med sin nya tröja
 
Danspass (bild tagen från Stadium Sports Camps facebooksida)
 
Jag på Jennifers rygg (bild tagen från Stadium Sports Camps facebooksida)
 
 För mig var det en rolig vecka fylld upplevelser att minnas. Flera nya kompisar och en massvis med andra roliga saker. Däremot känns det helt underbart att nu vara hemma- tänk att få sova i sitt egna rum, efter att de senaste veckorna ha sovit tillsammans med 90 andra tjejer... ^^
 
Tjingeling så länge!
 


Kommentarer
fellforbooks.blogg.se

Vad kul med ett dansläger!

2013-07-16 @ 11:26:36
URL: http://fellforbooks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0