Sommarinköp

En dag kvar, och sen är det sommar. På riktigt! För Juni måste väl ändå räknas som en sommarmånad? 
Jag har därför passat på att beställa lite nya assecoarer till sommaren. Direkt från Thailand. Desigern Anchisa, också kallad Foki har jättefina saker, så jag var tvungen.
 
Söta glasögon utan styrka
 
Stråhatt med teddyöron (Foki på bilden)
 
Har ni läst hennes blogg förut? Om inte, så tycker jag att ni borde göra det! Jättesöt, rolig blogg om allt mellan himmel och jord. Assecoarerna kan ni hitta här.
 
Tjingeling! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0