Uggla

Har varit hemma i en och en halv vecka nu, och jag börjar inse att jag måste hitta på saker för att inte sjunka in i en rastlös dvala som jag kan göra ibland (haha, då är jag inte rolig...) Kvällens sysselsättning blev därför att sy, och det jag jobbar på är en kudde föreställandes uggla. Jag vet, ganska knasigt, men jag är galen i ugglor, och har inget annat att hitta på^^
 
Skiss

Jag utgår från en vanlig grön kudde och så syr jag på resterande saker. Än så länge har jag hunnit med att sy fast det orangea tyget; resten blir det imorgon. Jag e ju trots allt sjuk och borde väl sova nu...
Tjingeling!
 


Kommentarer
Nilla

Den kommer å bli jättefin! Ser fram emot att se resultatet. Imorrn eller när det nu blir... 😉

2013-06-06 @ 22:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0