Sommarläsning

Jag skäms. Har endast läst fyra böcker på hela året, vilket är riktigt dåligt för en bokmal som jag. I höstas var det minst en bok i veckan som gällde, men i år har skola och dans tagit över. Därför- måste sommarlovet vara det perfekta tillfället att komma igång med läsningen igen. 
 
För att göra detta lite lättare har jag deltagit i en tävling på bloggen bokglantan.wordpress.com Här kan man vinna ett bokpaket med 6 olika böcker i. Hemma kanske inte är en plats av Lin Hallberg, Barnkolonin av Kerstin Lundberg Hahn, Blunda och hoppa av Sarah Dessen, Jag går dit du går av Nina LaCour, Vid din sida av Anne Cassidy och Farlig förmåga av Jessica Spotswood. Inte helt fel kanske? ^^
 
Bloggen
 
Jag har massvis med böcker som står min att läsa lista just nu.
 
Pandemonium- fortsättningen på delerium
 
Genom dina ögon- boken till den bioaktulla filmen the host
 
 Serien de utvalda
 
Insurgent- fortsättning till divergent
 
Personer du kanske känner
 
Som ni ser är listan ganska lång, och det är är knappast början. Så ja hanna, det är bara att sätta igång^^


Kommentarer
Denise

Haha, gud va många böcker! Cx

2013-06-15 @ 11:17:04
URL: http://mittlivsomdenise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0