Slappdag och en massa godis

Idag har varit en slappdag rakt igenom. Suttit i soffan, ritat och sett på how i met your mother hela dagen igenom. Men det är lugnt. Planen är imorgon att både träna och bada. Dessutom är det midsommardag idag.^^
 
Mitt på dagen var jag i alla fall över hos Ida i nån timme. Hon har varit på Kreta i en vecka, så det känns som en evighet sen vi sågs sist... Jag fick se lite bilder från resan (åhh, så härligt det såg ut!!!), och hon gav mig även en liten present (sötis). Eller rättare sagt, en stor present. Världens största klubba (Eller ja, nästan i alla fall)
 
Världens största klubba
 
Ni har säkert sett dem förut. Egentligen innehåller förpackningen inte en stor klubba, utan en massa minisar. Jättesöt idé^^
Men nu ska jag återgå till min slappdag. Tjingeling!


Kommentarer
Anna

Åh vill också ha en stor klubba! :D

2013-06-22 @ 20:11:40
URL: http://hopeful.devote.se
Freja

Godis e gott :D

2013-06-22 @ 20:51:58
URL: http://meebe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0