Skolavslutning

Ja! Det är sant! På riktigt!
Idag var det skolavslutning, vilket betyder att mitt sommarlov nu har börjat- och jag är överlycklig! Ledighet i tio veckor!!!
 
Skolavslutningen inleddes med ett fint litet mingel med chips och päronsoda. Jag vet inte hur mycket chips jag åt, men vårat bords skål tog slut väldigt mycket snabbare än de andras. Haha, jag är galen i lantchips^^
Sedan tog vi oss ner till kyrkan och där utspelades det vanliga schemat med sång, priser och sommartalet av rektorn. Det i kombo med den blomstertid nu kommer utgjorde en perfekt skolavslutning!
 
Jag idag
 
Fina kören sjunger
 
Sommar 2013? Här kommer jag!!!
 


Kommentarer
Alice

Riktigt skänt med sommarlov, va?

Svar: Kan man säga^^
Hanna

2013-06-12 @ 20:49:52
URL: http://Paraplyhandtag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0