Pannkakströst

Sitter nu framför datorn (igen) och äter pannkakor som tröst. Planerade nämligen att åka grönan idag med mina kompisar men var tvungen att ställa in planerna. Haha, dumma feber... ^^
 
Frukost
 
Längtar oerhört mycket till Grönan. Älskar att åka karuseller, men har inte ännu hunnit dit i år. Jag kan nästan höra hur Insane, Jetline och popexpressen skriker "åk oss! åk oss!" Jaja, i sommar då; då kommer jag!
 
Jetline
 
Insane
 
Är dock ganska sur på att de har flyttat Extreme. Ja, Eclispe verkar kul, men det betyder ytterligare en attraktion med lång kö. Extreme var jätterolig och ändå hade den nästan aldrig längre kötid en 5 min! Då kunde man åka om och om igen! ^^
 
Saknade Extreme
 
Alla bilder tagna från Gronalund.se
 
Vad tycker ni? Vilka är favoriterna? Och vågar ni åka Eclispe?


Kommentarer
Gia

Pepping, pepping :)
Grönan finns kvar men febern ska väck...
"Bönan" är rar så "feber" in i en säck och kastas över i en bäck...
Hmm, kanske inte så bra på att skriva vers, men krya på'se!
Duktig du är på att blogga förresten :)

Svar: Jodå, rolig var den i alla fall^^Tack<3
Hanna

2013-06-07 @ 12:18:16
Hanna

Segt att du är sjuk, jag hoppas att du tillfrisknar inom kort!

Jag har bara varit på Gröna Lund en gång och det var under en fotbollscup. Vi hann bara åka tre attraktioner och jag kommer inte ihåg namnen på dem, tyvärr.

2013-06-07 @ 12:52:29
URL: http://inspirix.blogg.se
Ebba

Bästa karusellen är jetline :D

2013-06-07 @ 15:45:45
URL: http://vendelaslife.blogg.se
julia- fotoblogg och design.

Vi ska ditt i sommar, så jag måste ju åka allt, haha...

2013-06-07 @ 19:32:53
URL: http://photoojuliaa.blogg.se
Busifina

Nu tycker jag att vi ska åka dit någon dag :P

Svar: Gärna för mig! ;D
Hanna

2013-06-08 @ 23:25:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0