Jag vann!

Även om chansen är oerhört liten, så är det faktiskt möjligt ibland. Det här var en av de få gångera.
Ni vet tävlingen jag berättade om för några veckor sen? På Bokglantan kunde man nämligen vinna ett bokpaket endast genom att skriva vart man gillade att läsa. Några meningar senare var jag med i tävlingen, och med hjälp av lite tur (eller ganska mycket, då hela 77 människor deltog), lyckades jag på något sätt vinna. Yay!
 
Böckerna som ingick i paketet: 
 
Blunda och hoppa av Sarah Dessen
 
Barnkolonin av Kerstin Lundberg Hahn
 
Farlig förmåga Jessica Spotswood
 
Jag går dit du går Nina Lacour
 
Hemma kanske inte är en plats av Lin Hallberg
 
Vid din sida av Anne Cassidy
 
En halvt irriterande sak var att jag äntligen hade börjat komma igång lite med läsningen igen. Boken som jag läste (De utvalda) är riktigt bra! Problemet var bara det att jag glömde den på dansstudion efter sommarskolan, och kan nu inte få tillbaks den förens i höst. Haha, typiskt mig! ^^
 
Tur att jag får lite nya böcker nu då. Har tidigare inte läst om böckerna, så det ska bli kul att se vad de handlar om. Har ni läst dem? Vad tycker ni sånna fall?
 
 


Kommentarer
Anonym

Va?! Vann du? Va roligt!! Då har du å läsa i sommar!
Grattis!! :)

2013-06-29 @ 22:49:27
Gia

Grattis! De är du värd :-D

2013-06-29 @ 22:56:09
Lisa Radojewska

'Vad handlar "jag går dit du går" om? :)
Vilken tänker du läsa först? :)

Svar: Jag har faktiskt ingen aning om det...Kanske bör jag ta reda på vad de handlar om, innan jag bestämmer vilken jag ska börja läsa! ^^
Hanna

2013-06-29 @ 23:37:30
URL: http://raawhr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0