Gröna hattar och knasiga frisyrer

Hej igen! Nu är jag hemma igen. Eller jag har varit hemma ett tag; men det är föst nu jag återigen kände för att blogga^^
 
Idag har jag varit i stan för att se på en teater som mina kompisar är med i. Denna gång har dem satt upp Peter Pan. Det var jättekul och de var alla jätteduktiga. Dessutom har jag inte sett hela sagan förut (skäms på mig), så jag tycker det var ett roligt sätt att uppleva den för första gången! 
 
Jag på väg mot teatern
 
Peter Pan
 
Jag gillar verklien den gulliga sagan, med barnen som vill vara barn för alltid, och älvor som behöver tro. Dessutom är det mesta roligare att se på scen! Tjingeling!


Kommentarer
Sofie - Följ med på min resa till Sydafrika där jag ska arbeta med kattdjur!

vilken fin bild på dig! :)

2013-06-09 @ 21:37:53
URL: http://www.highvoltage.blogg.se
Anonym

Jätte fin blogg! Älskar den, skulle göra mig överlycklig om du kikade in på min, kramis <3

Svar: Tack, kikar in lite snabbt^^
Hanna

2013-06-10 @ 10:30:45
URL: http://shiny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0