Fudge!

Haha, underbart ord. 
För lite mer än ett halvår sen så blev min kompis arg över en liten sak och började svära. Eller ja, inte riktigt. Ordet som kom ur hennes mun var fudge. Ni vet sånna där godisar som ofta finns att köpa på julmarknader. Jag tyckte det var jätteroligt, och har nu börjat använda det- nästan varje gång jag blir arg. Då kan man "svära" utan att bli anklagad för det.
 
Saken är den att jag fortfarande är sjuk, så jag missar en kompis teaterföreställning som jag skulle gå på. Åker jag dit kommer jag förmodligen inte kunna gå till skolan på måndag. Inte bra. Fudge också!
 
Istället ligger jag och kommer på massa koreografier i mitt huvud; dels till en bilreklamslåt. Haha, jag e ganska konstig, men det är sånt jag fördriver min tid med. Frågan är bara när dem ska användas på riktigt?


Kommentarer
Elise

Jag älskar ordet fudge xD

2013-06-01 @ 10:59:14
URL: http://bellelabelle.blogg.se
Madde

Det funkar ju också att säga x)

2013-06-01 @ 11:03:07
Denise

Hahaha, min bästis har gjort samma sak, fast med andra ord. xD

2013-06-01 @ 11:04:24
URL: http://mittlivsomdenise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0