Färgglada dojjor som rullar

Kom just på ett föremål till julens önskelista. Haha, lite tidigt kanske, men ändå^^
Igår såg jag nämligen en kille rulla förbi på ett par rullskridskor. Det är förmodligen jättesvårt, men oj så roligt att kunna. Jag menar, tänk att bara glida fram på gatan så där?
Dock är jag alldeles feg för ett par vanliga (det måste ju vara jättelätt att ramla), så kommer i sånna fall önska mig sådanna med jämt utspridda hjul. Retro, tror jag de kallas...
 
Rullskridskor retro 649kr Skatepro.se
 
Haha, ni tycker säkert att jag är megaultraknasig, och kanske har jag glömt bort det om några dagar men ändå- oj så kul det ser ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0