Dumb ways to die

För något halvår sedan las en musikvideo upp på youtube. En video med söta figurer som är lite dumma och lyckas dö. Ganska bisarr och sorglig, men faktumet att de fortfarande verkar må bra, deras dans är helt underbar och att videon faktiskt är till för att människor ska tänka sig för (främst i närheten av tåg) får mig att gilla den^^
 
 
Saken jag ville komma till var att du nu kan få chansen att hjälpa dessa dumma små stackarna. Det har nämligen kommit ut ett spel till iphone där man i olika små utmaningar ska göra allt för att förhindra skada. Blåsa upp flygplan, dra upp bröd ur brödroastar och fånga ballonger. Det går hela tiden snabbare och snabbare och det gäller att vara beredd på nästa uppdrag. Lyckas man får man poäng, och får nya söta karaktärer^^
 
Startsida med min samling av figurer
 
Exempel på uppdrag:
 
Ni borde ladda ner den^^
 
 


Kommentarer
Nilla

Haha! Knasiga! :)

2013-06-24 @ 22:12:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0