Ingen mjukiskatt denna gång

Haha, ni kan inte ana vad som just hände mig. Hade precis fixat melis och packat ihop mina grejer när jag skulle upp på mitt rum. Vad jag inte visste var att jag inte var ensam hemma. Vet ni vad jag hittade i min säng? En katt! Ingen mjukiskatt som jag redan har massor av, utan en riktig katt. Gissa om jag blev chockad?! Jaja, söt var den i alla fall^^'
 
Alldeles hemmastadd i min säng
 
Nu är katten utsläppt och förhoppningsvis på väg hem igen. Slutet gott allting gott!
 


Kommentarer
Felicia

Söt katt ^^

Hoppas du får en bra sommar!

2013-06-05 @ 20:20:41
URL: http://keyi.blogg.se
Annster

Så söt :)

2013-06-05 @ 23:49:16
URL: http://annster.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0