Cupcakes och färgpennor

Hej allihopa!
Vi har suttit ute på altanen tills nu, så har ännu inte hunnit blogga. Och man märker att det börjar bli sommar. Med endast en filt kan man sitta ute hela kvällen utan att frysa ihjäl (haha, ja, vi lever fortfarande i Sverige). 
 
Vi hade gäster hemma, så för att sysselsätta oss satt vi och scrapbookade hela kvällen. Jag brukar aldrig få igenom sådanna förslag, men ikväll gick det, så jag är nöjd! 
 
Pyssligt värre
 
Jag passade på att skapa ett födelsedagskort till min moster som fyller år i sommar. Det är roligt att göra de, men man brukar alltid komma på det först när man ska slå in paketen och då, då är det oftast försent^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0