CocoPPa

Gomorron världen. Sitter nu framför datorn, äter pastasallad och pillar med mobilen. Igår fick jag nämligen tipset om en rolig app kallad CocoPPa. Med hjälp av den kan man deisgna sin Iphone och göra den unik, genom att ändra utseende på sina ikoner. Det finns tusentals varianter att välja på, för alla sorters appar, och om man vill kan man till och med göra sina egna^^

 

Startsida CocoPPa
 
 Topplistor Bakgrunder
 
Work in progress
 
Dock finns det en hel del nackdelar med denna app... Dels går inte grundappar, så som kontakter och inställningar att ändra på. Sedan fungerar det hela så att du lägger till ett nytt bokmärke, vilket gör att du endast får en ny ikon för appen som inte ersätter den gamla. De gamla apparna måste man därför ha kvar och gömma på en sida längre bak; vilket känns lite onödigt...
  
Gömställe
 
Vi får se hur långt jag kommer innan jag ger upp. Det tar trots allt sin lilla tid, och jag är ganska lat... Kul att testa var det i alla fall, och ni måste hålla med om att namnet på appen var jättesött! Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0