Balansgång

Ikväll har jag sysselsatt mig själv med att rita; en annan sak jag gillar att göra. Att dra med pennan över pappret och se något nytt växa fram- det gillar jag. Om det blir så bra, det vet jag inte alltid; men ändå!
Denna gång blev det en balanserade tjej med rosa hår^^
 
Kvällens teckning
 
Pennor jag har använt
 
Ritade mest för skojs skull, men jag antar att det jag vill säga med bilden är att man ska våga vara sig själv, och att annorlunda är bra. Tolka den som ni vill!
 
Hej så länge!


Kommentarer
Nilla

Å vilken fin!! Du borde rama in din bästa teckningar å sätta upp dom. Skulle bli jättecoolt!

Svar: Haha, tack^^Kanske det? Frågan är bara vart...
Hanna

2013-06-02 @ 19:38:10
Jennifer

GUUUUUD!
Vilken fin asså! ♥

2013-06-05 @ 17:10:41
URL: http://jensphotodiary.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0