Urban Outfitters

Jag börjar sakta märka jag ibland är lite efter ibland... Det finns nämligen en affär med namn Urban Outfitters. En supercool affär med söta prylar och annorlunda kläder- precis vad jag gillar. Saken är den att jag trodde att affären bara funnits utomlands- tills alldeles nyligen, då den låg precis framför näsan på mig där jag strosade runt på gatorna. Haha, snacka om att jag blev glatt överraskad! 
 
Urban Outfitters
 
Affären ligger i en gammal biosalong, så det är verkligen stort och maffigt. Ljuskrona, högt i tak, och långa balkonger med roliga prylar. Det här gillar jag! ^^
 
Hitta den fina affären kan ni göra här:
 
 
Dock lyckades jag inte shoppa så mycket. Det fanns ett par skor som jag supergillade, men självklart var de bara tillgängliga i konstiga storlekar...
Men helt tom blev kassen inte. Med mig hem köpte jag en fin världskarta i alla färger.  Visserligen inte för att plugga geografi (vilket dock skulle behövas), utan för att ha som tavla i mitt nya rum. Ska nämligen flytta snart (i pappas familj), vilket gör att jag sakta men säkert förvandlas till en inredningsdesigner^^
 
 
Ni borde verkligen kika in där. Punkt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0