Inomhus, trots att solen skiner

Packa, packa, packa
 
Så här fint är det i min dansstudio just nu. Inte så mycket plats att dansa på, men jag ska ju faktiskt dansa hela nästa vecka. ;)
 
Jag ska nämligen på dansläger igen. Denna gång är det däremot en vecka i norrköping, vilket innebär packning... Vet ni vilket läger jag talar om? Jo, Stadium sports camp!
 
Klicka på bilden för mer information
 
Kul ska det bli, men jag är ganska säker på att jag inte kommer ha tillgång till dator under veckan. Ni får därför stå ut med tidsinställda inlägg (jag kan berätta att en tävling kommer att dyka upp), och jag hoppas verkligen att ni väljer att stanna kvar här ändå! :D
 


Kommentarer
marina

Hoppas du har det roligt!

2013-07-06 @ 18:51:08
URL: http://marinapalme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0