Prinsessfirande

Kom just på att det var brölopp som gällde idag. Haha, egentligen borde man kanske sätta in sig lite mer i bröloppet, men för mig är att överhuvudtaget sätta på rätt tv- kanal en stor bedrift. Nämen titta, så fint, nu går de fram tillsammans i kyrkan!
 
Förlåt om jag låter lite negativ, men jag orkar inte riktigt med all uppmärksamhet de får överrallt. Klänningar, tårtor, och prinsessor som tydligen körde fel (eller vad det nu var...). Det är jättetrevligt att de gifter sig, men jag ger det stora intresset till er andra.^^
 
En fin liten krona som här får symbolisera dagen
 
Nää, nu ska jag baka! Tingeling!


Kommentarer
Sandra

Ja gud vad fina alla är

2013-06-08 @ 16:42:13
Busifina

Agree

2013-06-08 @ 23:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0