Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

Var det inte så man sa? För i så fall behöver jag uppgradera mitt skoförråd med ett par nya gummistövlar för väder som idag. Jag har en svag känsla av att regnet kommer att dyka upp igen, och ändå står jag här med ett par i gummistövlar i, hmm, låt se, storlek 35. Haha, de börjar bli lite små^^
 
Vad jag letar efter är höga gummistövlar som når upp till strax under knäna. De ska vara färglada, gärna lite annorlunda och vattentäta är en fördel. Vet ni vart det kan hittas?
 
Har själv letat runt lite på nätet:
 
Viking retro sprinkle- 509 kr Sportamore.se
 
Tom Joule Welly Print- 549 kr Brandos.se
 
 Joules- Zalando 539kr
 
Drömstövlar skulle vara gula eller prickiga, men är väldigt seg på att leta, så hittar inget sånt... Har ni några tips?

 
 


Kommentarer
Andrea ♡

Söta gummistövlar! :)

2013-06-15 @ 11:29:53
URL: http://rainbowcupcakes.blogg.se
Charlotta

De rosa är snygga! Jag borde också köpa nya gummistövlar, tack för att du påminde mig.

Svar: Haha, ingen orsak^^
Hanna

2013-06-15 @ 12:19:29
URL: http://ccharlotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0