Paketöppning

"Överaskning!" Efter att jag hade sagt det kunde min lillasyster inte vänta på att få öppna sitt paket. Och vilka 5- åringar kan det egentligen? I veckan fyllde nämligen min lilla knasboll år, så idag var det tid för paketöppning!
 
Sötkorv sliter upp paket i full fart
 
Så vad fanns där i? Jo, den konstigaste radiobil jag någonsin skådat. Med hjul som blinkar på tak och botten som kan snurra 360 grader kan man inte hålla sig för skratt. Jag var tvungen att köpa den!
 
Vild radiobil på vardagsrumsgolvet
 
Men nu är det lets dance som gäller! Heja!
 
 


Kommentarer
Renate

Cool

2013-05-31 @ 21:16:54
URL: http://renapen.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0