Mot solen

Jag har nu varit sjuk i runt en vecka nu, så att blogga är ett ganska bra sätt att hålla mig sysselsatt. Och visst är det tråkigt att vara sjuk, men det är det värt! Vi hade nämligen dansshow i helgen, och vad gör man inte för dansen? Med mirakelpiller från balettläraren och stor vilja lyckades jag dansa mig igenom kvällen (mer info om hela showen lite senare). Dock resulterade det i att jag inte får vara ute i den sköna sommarsolen nu...
 
 
Jag har i alla fall mina hallonhalstabletter 
 
Men jag är på bättringsvägen (tre knack i bordet), så snart kanske det blir sol för mig också i alla fall? Se till ni att ha en toppenkväll så hörs vi snart igen! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0