Världens äckligaste tandkräm

Tvål. Ush och fy, det smakar verkligen inte gott. Prova ej!
Haha, det var nämligen precis vad jag råkade göra. Skulle precis bortsa tänderna (sent, jag vet, men det är sommarlov), och så kände jag hur den äckliga smaken växte i munnen. Det smakade inte tandkräm, utan tvål. Snabbt som när ferdinad satte sig på biet for jag upp till handfatet, där jag fick stanna i några minuter, för att hitta olika sätt att skölja bort smaken på. Blä så äckligt! 
Jag måste ha varit tvålig om händerna igår när jag skulle skölja av tandborsten. Haha, då har man väl lärt sig något till nästa gång i alla fall. ^^
 
Hehe...
 
Har ni någon gång ätit något som inte borde ätas? Vad då? Hej så länge! 


Kommentarer
Nilla

Haha! Precis som Hanna Hellqvist. Fast hon tyckte det var gott! Galet!!

2013-06-20 @ 19:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0