Footloose

Är nu hemma igen efter dansskolan. Det har varit jätteroligt, men nu är det verkligen skönt att bara få slappa ett ta. Min plan är att se på tv, teckna, spela datorspel och teckna^^
 
Så vad gjorde vi då? Jo, som jag redan berättat satte vi i år upp musikalen footloose. Skillnaden var att vi inte bara dansade, utan också spelade teater; och jag är helt fast. Jag vet, jag vet, jag dansar redan fem gånger i veckan, men om man bara kunder klämma in en teaterklass också?
 
Min karaktär hette Li, var snäll, drömsk och lite romantisk. För att efterlikna henne bar jag romantiskt bohemiska kläder och en frisyr som tagen ur 80- talet! Stort, ruffsigt och ganska knäppt, helt enkelt^^
 
Li (ignorera hårbandet, det ska inte vara där)
Klänning Cubus
Skärp 49kr HM
Halsband 20kr Ur&Penn
Örhängen 15kr Åhlens
Hårband 49kr Åhlens
 
 
 Dansa, dansa, dansa
 
Tjingeling på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0