Läsa drömmar?

För några veckor sedan hörde jag att några Japanska forskare hade kommit på ett sätt att se bilder på vad man ser i huvudet när man drömmer. Först trodde jag att det var ett första april skämt, men sen insåg jag att det inte var  första april längre... I sånna fall, vad coolt! Fast lite läskigt förstås? Att se sina drömmar skulle ju förstöra vitsen. Det roliga är nästan att försöka minnas. Och vad konstigt! Vill man verkligen se sina drömmar? Äh, nu ska jag sluta babla om något jag inte förstår mig på, och så kan ni få läsa själv istället, i denna artikel.
 
Har ni sett filmen Inception? Den handlar om några "spioner" som bryter sig in i drömmar för att hitta olika hemligheter i människors undermedvetna. Jag brukar inte gilla actionfilmer, men denna är faktisk väldigt bra!
 
Actionfilm som till och med jag gillar
 
Tjingeling!
 


Kommentarer
Savannah

Inception är superbra, förutom det öppna slutet :(
Gillar inte öppna slut...

Svar: Sant, fast jag tycker om slutet^^
Hanna

2013-04-17 @ 20:25:46
URL: http://savannahb.blogg.se
Molly aka Straw-Berries

Cool blogg!

2013-04-17 @ 20:28:33
URL: http://dewey.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0