Första inlägget

Inte så roligt kanske, men något måse ju vara det första. Så ja, här kommer det.
 
Hej och välkommen till min nya blogg! Jag är glad över att du har tagit dig tid att kika in här och jag hoppas att du är här för att stanna. På min blogg sweetstrawberries kommer du hitta en del om min vardag och vad jag sysslar med; vilket bland annat är att dansa, läsa, skriva och rita. Ni kommer även att få läsa om lite andra roliga saker som pågår i mitt huvud. Roliga nyheter, musiklistor, eller kanske recept till världens smarrigaste chokladbollar. Lite små knasiga saker som förgyller vardagen. Även kläder och smycken kan dyka upp här; men inget mode; för sådant kan jag inte...
 
Tjingeling så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweetstrawberries.blogg.se

Sweetstrawberries är en färgglad blogg fylld med roliga tips och knasiga idéer. Här kan du läsa om min vardag: skola, dans och pyssel och du kommer även att hitta en massa andra söta saker som gör vardagen lite roligare.

RSS 2.0